höst?

Idag är det höst. redan, 5 augusti är det höst. Det blåser och det blåser kallt.
fick ångestkänslor när jag och Laban gick utanför dörren för en stund sen, när mina händer frös.
höstlukter kom.
Det känns helt konstigt.
Jag vill åka upp till Sweden, men det är kallt. Egentligen borde jag vänja mig inför vintern. men, det är kallt.
fast nu när jag tänker på det väger de bra med att åka över.
tänk vad mysigt att klä på sig ordentligt med kläder, göra sitt i stallet. Det är ändå lite mysigt att rida när det är lite kyligt. så länge man inte fryser så att kroppen domnar bort. och så kallt är det ju inte rikigt än.
sen kommer man hem, och spolar upp ett varmt bad.
jo, jag tror jag åker ändå.

with love.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hej, har du missat att du kan få presentkort eller biocheckar?



Gör som jag och bli medlem på denna sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Där samlar man poäng genom tävlingar, värvningar, shopping, gratis erbjudanden m.m och

det är väldigt enkelt att samla poäng.

Jag har själv på bara 1 dygn samlat tillräckligt med poäng för att få hem ett presentkort värde 300 :-

i valfri affär.



Du gör både mig och dig själv en tjänst genom att vara med där!



Jag har även en guide om den sidan i min blogg, där jag mer utförligt berättar hur

man tjänar poäng bäst.



Vore jättetacksam om du blev medlem, du har ju inget att förlora på det :D



Ha en fin dag!

2008-08-05 @ 18:30:10
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Sos TV

Hej! Vi håller just nu på med en undersökning till vår blogg. Vi ska göra ett inlägg. Därför skulle vi bli jätteglada om du ville svara på frågan: Vilket är ditt favoritdjur? :) Mvh, SosTV

2008-08-05 @ 18:31:24
URL: http://sostv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0