fredag.

Dagen D var här. alltså.
den dagen då jag hade bestämt att höststäda i stallet och så.
duschade Swedie, smörjde alla grejer. rensa skåp. han har så himla mycket grejer! plus att ALLT har blivit helt lerigt och smutsigt efter denna hemska höstvecka .
mitt hjärta Olle kom upp och sällskapade mig. åkte vid 2, kom hem vid 6.
men nu är det gjort. skönt och rent.

ikväll ska jag och Olle ha lite kvalitetstid. eller i alla fall försöka. han är trött efter jobbveckan och kommer säkert decka om ett par timmar.(ska jag vara ärlig är jag med ganska trött ikväll. men jag har ju vart ledig hela veckan..hmm) men det ska bli mys. har inte hunnit umgås så mycket.
vi ska kolla på Hancock! får se om den är bra.

be careful out there! :P
thingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0