En "sommar"lovsvecka kvar!

Skolan börjar igen, om en vecka.
Men jag är inte depp, snarare tvärt om. förväntansfull och ärligt talat så ser jag fram lite emot det.
Det kan ju vara att jag har fått nån knäpp av att gå hemma tre dar i sträck nu och inte göra något.
Men det ska bli skönt att börja tredje året på gymnasiet.
projektarbete och allting!
Petra har ju lagt som förslag att jag ska sy hennes brudklänning. och om tid finns även en tärnklänning. som jag kommer ha på hennes bröllop! haha.
blir lärorikt. slitigt men lärorikt.

Vädret är skit. har hört att det ska bli finare i helgen. men nu för tiden vet man inte längre. !
ska nämligen ha städdag i stallet på fredag. städa,smörja, tvätta Swedie. Jag och olle. :)

hittade några underbara bilder. modellbilder.se





Kommentarer
Postat av: Trinidad

Snygga bilder.

2008-08-14 @ 12:55:21
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0