vackra onsdag.

Jag vet att jag tjatar om det men wow vilket härligt väder det har varit senaste tiden.
idag har jag faktids suttit en stund och solat i bara linne och shorts medans Laban jagade en fjäril och busade.
underbart, inte sant?

Dagen började med skola såklart. Hann med bussen idag utan att behöva stressa som en idiot. skönt.
hade hål eftersom vår lärare är i London, den spenderades ute i solen.
när jag kom hem gjorde jag och O pannkakor för hela slanten. det är svårt, de kanske inte blev så snygga med de var goda.
Idag har jag Sweden så jag ska åka upp om en liten stund när mam kommer hem. Det ska blir kul. kommer inte kunna rida förens nästa vecka eftesom jag åker bort i helgen.

som sakt så fixade jag mosters 25års present igår. Det är kul att köpa till henne, då kan man ju kolla efter saker som man själv vill ha.! vilket det är överflöd om . jag hoppas hon blir glad.

Glöm inte Grey's Anatomy ikväll klockan nio på 5an. har inte varit de på två veckor nu p g a hockey!
nu måste jag skynda mig.
jag hör av mig. !


Kommentarer
Postat av: anna

svar: har aldrig läst böckerna och kommer inte göra det heller nu när jag sett serien, men har hört av mina kompisar att de tycker att serien är bättre. men dte är väl olika :)

2008-04-24 @ 18:56:22
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0