TORSDAG MORGON!

Äckelmorgon.
Började dåligt. Vaknade alldeles för sent och fick stressa massor. Och efter en sådan morgon är det inte mycket som går rätt.
Fick reda på för någon dag sen att en kurs som jag valt till trean inte kommer att bli av, vilket är så tråkigt. Jag har verkligen väntat på att få ha den och de har typ lovat mig att jag ska få den. men så blev det ju såklart inte!
och sen igår så ringde dom från receptionen om att jag skulle komma ner dit och prata med en person om mina val. och att jag var tvungen att välja om! för att jag inte fått nått av det jag skrivit! jag vill inte ha något annat. och jag tänker inte tröga igenom massor av kurser. Jag ska gå ner dit till receptionen och fråga vad de håller på med! Det var lika dant i ettan när det gällde valen till tvåan! :(
 
plus att jag fick reda på att jag ligger efter massor .och fick ig på ett engelskaprov. är så sjukt trött på allt.
Inte nog med det så har det hänt lite som jag inte kan skriva här. Den här dagen är verkligen förstörd.

bläk. jag hoppas i alla fall att den får en drastisk vändning snart!

image11Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0