TISDAG KVÄLL .

Har precis vart och övningskört med Pappa. Gick ganska bra med tanke på att jag inte kört på ett tag. kul. körde runt lite och kollade var stallet som jag ska till imorn låg. inte alls långt ifrån mig. vilket är skönt. Såg dock ingen häst. men honom får jag ju träffa imorn. längtar så himla mycket. kommer drömma om det hela natten . :) och jag hoppas allt funkar. verkligen.

idag har jag vart i skolan, slutade vid tolv. vid fyra var jag inne i stan igen för att träffa tjejerna . vi åt på Jensens eller hur det stavas. supergott och glassbuffé efteråt. :) rekordet på hur många glassar man orkade äta var 23. jag klarade två . L och A tre. haha. men gott var de! är fortfarande helt mätt.

imorn har vi studiedag. jag ska träffa O på stan. ska ta en fika och kolla runt lite. mysigt.
Sen vid halv 6 ska jag provrida, vill nu, vill nu , :D

nu ska jag kolla färdigt på Desperate Housewifes.

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0