Söndag.

Konstig söndag idag. började jobbigt men det fixade sig senare . och nu är det bra.
Men det har i alla fall varit underbart väder idag! hoppas det håller i sig ett tag till.

Jag orkar inte skriva något men idag har jag köpt nya ridbyxor - yeey. ett måste. har bara ett par som jag tycker om. men nu har jag två. :D grårutiga. snygga i alla fall. fast de kostade 700kr. så jag hoppas de är bra.
 längtar tills jag ska till Sweden nästa gång. blir väl på onsdag eller nåt.

just nu kollar jag på parlamentet med Björn Gustafsson.
annars har jag pluggat , hoppat studsmatta med O och lillebror.
snart ska vi göra kiwismoothie och kolla på film.
ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0