rymma till Mexico.



idag är det storm här vid vätterns sydligaste kant. eller storm och storm. det blåser i alla fall en hel del.
O's kompis S kom igårkväll . alltid lite roligt. Det skulle först bli en överaskning men O anade att nått var på G och såg att jag hade ringt S. så , han listade ut det.

jag är jättefökyld och krasslig idag. hes också. jag hoppas bara inte det blir värre imorn. usch.

imorn är det ju valborg! vad händer då. ?
jag vet inte var jag ska göra. O ska ju jobba. Jag vill grilla på stranden. eller nåt. fast valborg är ändå ganska överskattat. men vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-29 @ 15:45:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0