Ny dag. ONSDAG.

Fick paket idag när jag kom hem. :D Dessa tre plus ett smalt svart skärp. mycket nöjd.
image73image74image76
Har vart i skolan idag. började åtta och slutade tjugo i två.
på kulturhistorian ska va leta upp och redovisa om ful konst. några förslag. ?
vi skulle leta hemma om vi hittar något sådant. men det är väl inte så vanligt att man har ful konst hemma. eller?
ikväll blir det Grey's Anatomy, ni missar väl inte det?
Har en hel del att plugga till nästa vecka. det är så mycket att man inte vet vart man ska börja. har massor att ta igen. usch. jag orkar inte. skoltrött. men det är ju mindre än hälften kvar nu, så det får jag trösta mig med. fast egentligen borde jag vara tacksam som över huvud taget får chansen att gå i skolan. jag borde vara tacksam. men efter elva år är det svårt att vara det.
aja.
nu ska jag vidare. jag hör av mig.
with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0