Helgen och måndag.

Nu är det måndag igen. kort vecka, lediga torsdag och fredag.

Helgen.
Var ju nere och hälsade på mormor och morfar och moster som fyllt år.
åkte på fredagen och var där på kvällen.

lördagen åkte jag och mamma och moster och två till kvinnor från släkten och red islandshäst. ! det var skoj. första gången jag gjorde det. dock var det inget bra ställe, ingen bra service. men det var ändå kul.

senare på dagen var det kalas då det kom massa morbröder med familjer. O kom också. första gången han träffade lite av släkten. vi åt massor med god mat .
åkte sen hem på söndagen.

MÅNDAG.
idag har jag vart i skolan. blev förkyld i helgen så jag har inte vart hundra idag. fast det är bättre än igår i alla fall .
efter skolan skynde jag ner till stan för att kolla på solglasögon efter som mina favoriter gick sönder häromdagen.
ville ha ett par Ray-Ban men det vill inte min plånbok så det fick bli ett par liknande från Åhlens. köpte även en vit penna som man ska måla under nageln i stället för lack. ska testa de sen.
satt ute i solen en stund me, när jag kom hem. och hämtade ut ett paket som kom idag. klänningen och en svart cardigan från H&M. väskan kommer i sommar.

image105image106

ta hand om er.
Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0