HELG!

Honey, I'm home. !

FREDAG!
Vaknade upp i Stockholm hos O's bror och hans tjej - N och N. :)
Skulle åka på O's morfars begravning som var lite utanför uppsala. Det var en ljus och vacker begraving - mer ett "på återseende" än ett farväl.
Fick träffa hela släkten på hans mammas sida plus många fler. Det var ju både jobbigt och roligt på samma gång. Men det var en lyckad och fin begraving.
Först var det en stund i kapellet och sedan tal och minnesstund efter. och senare på kvällen var det mat för familjen och släkten. åkte inte tillbaka till stockholm förens vid nio.

LÖRDAG!
Brunch med två av O's kusiner och N och N. massor med vofflor och annat gott. satt och åt i typ två timmar.
Senare kom 4 av O's kompisar eftersom vi hade lägenheten själva på eftermiddagen och kvällen.
Det var kul att träffa dom. det var länge sedan man såg dom. Vi åkte ner till Heron city och tänkte spela biljard eller något men det var upptaget och för mycket folk. vi orkarde inte vänta . plus att vi var hungriga. O och jag hade tänkt att åka hem på kvällen, men det blev ändrade planer. Vi köpte i alla fall fika och åkte tillbaka till lägenheten och
 lagade mat och fikade och hade trevligt. jag och fem killar. :)

Idag vaknade vi trötta och såg inte precis ifram imot den långa hemresan. Men vi åkte i alla fall hem vid halv elva och var hemma vid två. Är ganska sliten idag. men det har vart en bra helg.
Ikväll ska jag vila, kanske ta ett varmt bad. Senare ska jag och O kolla på Wallander.
ha en bra dag. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0