fredag morgon och drickyoghurt.

Sista dagen innan helgen. härligt. fast fredagar är jobbiga.
just nu har jag håltimma efttersom vi inte har någon filmkunskapslektion. Sitter här med lite frukost.
en drickyoghurt.
Dagen kommer att tillbringas i skolan fram till 20 i 4. 
Sen åkter jag hem. har tydligen lovat att jag ska vara barnvakt för mam och pap ska på 40-år kalas. Planerna för kvällen blev inställda. men jag och olle ska kolla på Hockey.- igen. HV vinner guld idag! eller vad tror ni?

Är så sjukt trött idag. dagen började med att jag försov mig. :(
längtar i alla fall tills imorn. åka till Sweden. Jag hoppas det går bra .

Jag har tappart bort min usbsladd så jag kan inte lägga in några bilder. jag måste ta och leta upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0